HaTi SaYa

Awak....
macam ni ke awak layan saya bila
saya dah mula percaya dan beri hati
ni pada awak?bila cinta saya pada awak
dah pon mula mekar kat dalam hati saya
dan hati saya dah mula belajar untuk merindui awak?

Awak....
saya tak percaya ini sikap awak....
saya terluka sangat2 dengan sikap dingin awak tu...
saya terluka dengan layanan awak tu...
hanya allah saja yang tahu bertapa peritnya hati ini...



Awak...
kalau betul la awak tak dapat bagi hati dan cinta awak tu kat saya
dengan ikhlas....saya mintak sangat2 dengan awak jangan dekat lagi
dengan saya...jangan ganggu lagi saya....

Awak...
saya still lagi boleh ketawa dan tersenyum bila awak tak de kat sisi saya...
saya redha dan terima dengan keadaan sekarang walaupun perit untuk
saya akui semua ini...

Awak...
saya nak minta maaf andai diri ini pernah tersilap bicara dan pernah
membuat awak terluka...saya minta maaf ye awak...


~yang menyayangi dirimu~

No comments:

Post a Comment

Kotak Komen Di Sini...
Komen Lah...hehehe. >,<