Cuba Untuk Terima Hakikat

Dah dua bulan saya kapel dengan awak...saya tak tahu knp saya tak boleh nak terima keadaan sekarang ni...mungkin dulu ya...saya terlalu dimanjakan ex-bf saya kot...saya jadi naik lemak...cepat nak memberontak.. tapi bila awak buat saya mcm ni...saya jadi shock dengan keadaan ni semua...saya cuba untuk terima hakikat tu...tapi langsung tak boleh...cara macam mana lagi perlu saya buat??& mcm mna nak buat saya terima hakikat ni semua???

Ya Allah...bila bnd nie smua jd...saya mula rindu dengan kenangan dulu...kenangan sblm saya mula jatuh cinta ngn awak...kenangan masa awak mntak no fon saya..knangan masa awak datang raya umah saya...kenangan masa awak lamar saya dpn best friend saya(anis)..

Awak...saya paling benci diri saya bila saya terkenangkan bnd 2 semua sebab saya akan nangis...kenangan tu
buat saya jadi lemah & saya akan pikir benda bukan2...

*please stop it erah!cuba la terima hakikat tu...ko xley la slalu berhubung ngn dye...

Awak...saya terlalu rindukan smua tu...skrng...smua dah berubah...ya...berubah...
hurm...saya yg berubah or masa yang dah ubah segala-galanya...saya jadi keliru...



p/s: awak...blh x awak buat saya pham & trima hakikat pe yang berlaku skung nie....??
      saya terlalu sygkan awak...

No comments:

Post a Comment

Kotak Komen Di Sini...
Komen Lah...hehehe. >,<