~~♥ Luahan Hati ♥~~

Malam nie aty aku terdetik nk luahkn psal nie....aku x pandai dlm bab cinta2 nie...tapi sumpah...aku xpernah lagi rasa rindu plus syg sgt2 cam nie kt sowg yg b'nama lelaki...dye da ubah aku...aku bkn aku yg dlu...yg ske memberontak...yg tkt ngn cinta...yg anti ngn lelaki...sayang aku kat dia smakin bertambah...aku ssh nk syg org lebih2 nie...tp ngn dye berlainan...aku xtou knp...Tuhan buka pintu aty aku untk trima dye sdngkn slame stahun aku x pnah amik tou sal sape2 yg bernama llki...walaupon rmai yg cuba nk pikat aku..herm...kuasa tuhan tak sape blh lawan kn??sekelip mata DIA tarik kebahagiaan dlu,DIA tutup pntu aty aku untk trima insan bernama llki...rupanya DIA nak gantikan seseorng yg lebih baik dr dlu...

Aku harap...dia llki terakhir yg ada dalam aty & kat sisi aku...aku xnak owg lain lg da...dye 2 baik,sweet pndai bergurau....aku ase cam dekat sangat2 ngn dye...sumpah...dye llki yg baik & jujur...aku berani ckp cam nie sbb xde lg llki yg mntk kapel ngn aku depan2 cam dye buat...dye mungkin llki pertama & last yg wat cam 2...insyaallah...lou Allah panjangkan jodoh aku ngn dye...aku akn jaga sebaik mungkin hubungan tu...


 Our Love 

No comments:

Post a Comment

Kotak Komen Di Sini...
Komen Lah...hehehe. >,<