Hati & Perasaan

Ya Allah...engkau pinjamkn hamba mu ini perasaan kasih sayang & engkau juga yg tlah menghapuskan rasa kasih sayang itu...Engkau tlah tukarkan rasa kasih sayang itu dengan perasaan benci...benci & meluat tlah tumbuh sedikit demi sedikit tanpa aku sedari dalam hati ini kpd si dye...

Awak...maafkn saya...keadaan sekarang yang buat saya mula membenci awak, membenci lelaki & juga cinta untuk kali ini...maafkn saya andainya satu hari nanti saya mula menjauhkan diri saya dari awak...itu semua kerana sikap awak & layanan awak pada saya dan saya mengaku...memang banyak salah saya  pada awak...tapi manusia tak lepas dari membuat kesalahan bukan???saya bukan malaikat...marah awak pada saya rasa nya tak berasas...saya rasa salah saya tu tak la sebesar mana pun untuk awak marah saya sampaikn dah b'bulan awak siksa hati & perasaan saya...saya cuba untuk terima kenyataan apa yang dah terjadi antara kita...tapi saya ni manusia...tak mungkin dapat besabar sampai bila2....



Saya cuba bertanya pada hati...masihkah ada perasaan sayang & rindu itu untuk awak???maaf...hati saya dah mula tawar dengan perkataan sayang & rindu...mungkin semua tu boleh dipupuk semula...tapi  memakan masa yang lama...seperti awak pernah katakan pada saya dulu..."awak susah nak marah, tapi kalau awak dah marah..susah awak nk maafkn org"..begitu jugak saya...andai hati saya org lukai susah saya nak lupa apa yang terjadi & sembuhkan luka tu...dah cukup dah saya menangis untuk insan yang tak pernah nak hargai saya, yang selalu abaikan & salalu buat saya tak wujud lam hidup dye....



Awak...andainya saya mula menyepikan diri...itu tandanya saya mahukan ruang dan masa untuk terima awak semula dalam hati saya...saya selalu tertanya2...kenapa ye saya susah sangat nak bahagia???saya nie tak layak ke nak bercinta macam org lain???kenapa ya lelaki selalu jep siksa hati perempuan???andai awak terbaca celoteh saya ni...cuba la awk jawab pertanyaan saya tu...

miss broken heart,

No comments:

Post a Comment

Kotak Komen Di Sini...
Komen Lah...hehehe. >,<