1st Year Anniversary

To: 
My dear sweet heart Mohamad Zakhwan Bin Abd Rahim.

Message: 
Happy 1st year anniversary...hope hubungan kita nie sampai bila2...
Awak...
Saya rasa macam saya baru jep kenal awak....Rupanya dah setahun lebih kita kenal dan cukup setahun dah kita bercinta... Love You so much dear...Only you in my heart dan sampai bila2 pon awak tetap akan ada dalam hati saya...Only you can make me cry,happy and smile...Tapi saya tetap sayang awak walaupun awak selalu sakitkan hati saya...Walaupun kita selalu jep gadoh...Tu semua akan jadi kenangan manis dan pahit dalam hubungan kita...Thanks for everything that you give to me... I was so proud and lucky to have you Mohamad Zakhwan! 
 
From: 
Your Chenta haty! Amirah Nabilah Binti Ahmad Rosli ^.^  
 
 i miss you
i need you
 i love you 

Note** 
: " Awak....Terima kasih kerana sudi hadir ,terima saya seadanya dan memberi saya ruang untuk  nama saya bertapak dalam hati awak...tanpa awak, mungkin saya masih lagi tercari-cari siapa diri saya...hari-hari saya semakin bermakna dengan adanya awak di sisi saya..."

No comments:

Post a Comment

Kotak Komen Di Sini...
Komen Lah...hehehe. >,<