♥ ♥ Because Of You ♥ ♥


Disebabkan awak, saya ketawa...
Disebabkan awak, saya selalu tersenyum...
Disebabkan awak, hidup saya menjadi indah...
Disebabkan awak, hidup saya penuh dengan keceriaan...

Disebabkan awak juga saya menangis...
Disebabkan awak juga saya bersedih...
Disebabkan awak juga hidup saya menjadi sunyi...
Disebabkan awak juga hidup saya menjadi suram...

Saya Tertawa...
Saya Bahagia...
Saya Tersenyum Ria...
Saat awak datang dalam lembaran hidup saya...

Saya Menangis...
Saya Bersedih...
Saya Murung...
Saat awak tak pedulikan saya dalam hidup awak...

tapi saya tak kisah dengan semua tu...
sebab saya tahu tu semua warna-warni bagi hubungan kita...
yang penting sekarang...saya tahu awak sayang saya...
dan saya pon sayangkan awak...
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ngan en.haty saya ♥

No comments:

Post a Comment

Kotak Komen Di Sini...
Komen Lah...hehehe. >,<