My Everything! ♥ ♥ ♥ ♥


awak...
kadang-kadang saya cemburu buta tak bertempat...
kadang-kadang saya selalu buat awak marah...
kadang-kadang saya buat perangai yang awak tak jangka...
kadang-kadang saya tanya soalan yang bukan-bukan...
hinggakan awak selalu naik hangin dengan saya...
tapi setiap kadang-kadang saya tu terjadi sebab saya takut kehilangan awak...

awak...
dunia saya penuh dengan nama awak...
hati saya dah terukir nama awak...
otak saya dah save banyak kenangan pahit dan manis antara kita...

saya nak awak tahu...
sejak awak lamar saya then hingga terukir setiap kenangan-kenangan
indah dan pahit antara kita takkan pernah luput dari ingatan saya..

sejak awak muncul dalam hidup saya...saya semakin ceria...
awak tahu tak sebab awak jugak la...
saya cuba untuk jadi yang terbaik untuk awak...
saya cuba untuk jadi lebih matang...
saya cuba belajar untuk bersabar...
semuanya sebab awak...

everything i did had a reason...
every question i ask you bcoz i want an answer...
everything i did for u bcoz i love u..

MOHAMAD ZAKHWAN B. ABD RAHIM
u're my soul,
you are my sunshine,
you are my heart,
you are my lyric & melody,
and you are my everything!

jejaka idaman saya adalah awak... ♥ ♥

even kte bawak haluan masing2 mcm nie nanti(just a pic)...
sy tetap syg awak sampai bila2...♥ ♥

No comments:

Post a Comment

Kotak Komen Di Sini...
Komen Lah...hehehe. >,<